myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
winnen *gedicht*
[
center]ik wil gewoon een keer winnen
niet verder ten onder gaan
na al die klappen incasseren
wil ik een keer terug kunnen slaan
ik wil nu een keer omhoog
niet verder de diepte in
bergopwaarts uit het dal
de plus verdringt de min
15 okt 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
22 jul 2009
te ver *gedicht*
O
22 jul 2009
blik *gedicht*
( 1 )
O
22 jul 2009
heen en weer *gedicht*
O
22 jul 2009
ergens *gedicht* #7
( 1 )
O
21 jul 2009
the light
O
20 jul 2009
een spel *gedicht*
O
16 apr 2009
Double
( 1 )
O
23 nov 2007
spoorweg humor #3
( 2 )
O
17 nov 2007
verliefd
vorige
volgende