wie ben ik

Het is nacht ik word wakker. Een akelig angstig gevoel. Ik ben bang, nang dat ik gek word. De wereld is veranderd, het voelt niet goed. Wie of wat ben ik? Ik ben helemaal alleen, kan geen kant uit. Ik wil op deze wereld niet leven. Ik ben zo bang, dit gevoel is angstaanjagend. Het liefst zou ik in mijn moeders armen naar veiligheid zoeken maar ik ben geen kind meer en moeder is oud. Moeder is nu op een leeftijd dat ze zelf hulp nodig heeft, ze kan niets meer, ze mist vader zo erg. Vader is dood. Als mijn ouders dood zijn ben ik aan de beurt. Brrr het leven is zo griezelig. Ik moet nu gaan slapen want mijn slaaptablet gaat werken
04 aug 2017 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van whoisme
whoisme, vrouw, 51 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende