myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
verloren *gedicht*
verloren in niemandsland
viel mijn laatste traan
de fundering weggeslagen
onder de reden mijn bestaan
verscheurd tot op het bot
alles lijkt kapot te zijn
wat ooit zo groot was
is nu kleiner dan klein
01 aug 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
07 jul 2010
spoorweghumor #91
( 1 )
O
07 jul 2010
inkooptip....
( 1 )
O
06 jul 2010
Old Brown Shoe
O
05 jul 2010
agenda..
O
01 jul 2010
Heavy D
( 2 )
O
22 jun 2010
spoorweghumor #90
( 3 )
O
20 jun 2010
wie zegt U?
( 1 )
O
19 jun 2010
geen ontkomen aan....
( 1 )
O
18 jun 2010
oud & nieuw
( 2 )
O
17 jun 2010
spoorweghumor #89
( 1 )
O
14 jun 2010
respectloos?
O
14 jun 2010
Catch The Rainbow
( 1 )
O
13 jun 2010
wereldnieuws
( 1 )
O
12 jun 2010
John Legend: een oeps momentje.. (18+)
18+
( 2 )
O
11 jun 2010
spoorweghumor #88 (edit)
( 2 )
vorige
volgende