myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
verloren *gedicht*
verloren in niemandsland
viel mijn laatste traan
de fundering weggeslagen
onder de reden mijn bestaan
verscheurd tot op het bot
alles lijkt kapot te zijn
wat ooit zo groot was
is nu kleiner dan klein
01 aug 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
09 okt 2010
warme deken *gedicht*
( 2 )
O
09 okt 2010
Roestrijden
O
09 okt 2010
John Lennon...
( 1 )
O
09 okt 2010
Het spoor gaat de vernieling in...
O
08 okt 2010
Hachee...
( 2 )
O
08 okt 2010
Youtube gezeur..
( 6 )
O
07 okt 2010
Uitgaanstip voor dit weekeinde
( 3 )
O
06 okt 2010
Slecht bericht..
( 2 )
O
06 okt 2010
koude douche..
( 2 )
O
05 okt 2010
Graham Nash
( 2 )
O
03 okt 2010
De mooiste...
( 3 )
O
02 okt 2010
namen *gedicht*
( 1 )
O
02 okt 2010
Morgen Utrecht
( 2 )
O
02 okt 2010
(geen) spoorweghumor #93
( 4 )
O
30 sep 2010
spoorweghumor #92
( 6 )
vorige
volgende