myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
verloren *gedicht*
verloren in niemandsland
viel mijn laatste traan
de fundering weggeslagen
onder de reden mijn bestaan
verscheurd tot op het bot
alles lijkt kapot te zijn
wat ooit zo groot was
is nu kleiner dan klein
01 aug 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
09 nov 2010
Het moet niet gekker worden...
( 5 )
O
08 nov 2010
twee werelden *gedicht*
( 2 )
O
08 nov 2010
things
( 1 )
O
08 nov 2010
spoorweghumor #95 **
( 1 )
O
07 nov 2010
Last FM vraagje
( 3 )
O
07 nov 2010
nooit te oud...
( 3 )
O
06 nov 2010
nu op TV:
( 1 )
O
06 nov 2010
jammer, maar helaas..
( 2 )
O
06 nov 2010
Waar blijft de post?
( 4 )
O
05 nov 2010
4 X is scheepsrecht?
( 3 )
O
04 nov 2010
geen record...
( 2 )
O
03 nov 2010
eindelijk antwoord..
( 5 )
O
02 nov 2010
zoete geur *gedicht*
( 2 )
O
31 okt 2010
warmte *gedicht*
( 1 )
O
31 okt 2010
Last FM (teveelhoofdlettergezeur)
( 10 )
vorige
volgende