myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
verloren *gedicht*
verloren in niemandsland
viel mijn laatste traan
de fundering weggeslagen
onder de reden mijn bestaan
verscheurd tot op het bot
alles lijkt kapot te zijn
wat ooit zo groot was
is nu kleiner dan klein
01 aug 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
30 dec 2010
dingen *gedicht*
O
30 dec 2010
open armen *gedicht*
O
29 dec 2010
sprong *gedicht*
O
29 dec 2010
klaar *gedicht*
O
29 dec 2010
Belangrijke boodschap
O
28 dec 2010
niet geweest *gedicht*
O
27 dec 2010
vorm *gedicht*
O
27 dec 2010
-
( 3 )
O
26 dec 2010
twee *gedicht*
O
26 dec 2010
eindelijk antwoord
O
25 dec 2010
zon *gedicht*
O
25 dec 2010
Sneeuwpop gezien?
( 8 )
O
24 dec 2010
Tijdrovend..
O
24 dec 2010
knap hè
( 3 )
O
23 dec 2010
Hips
vorige
volgende