myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
verloren *gedicht*
verloren in niemandsland
viel mijn laatste traan
de fundering weggeslagen
onder de reden mijn bestaan
verscheurd tot op het bot
alles lijkt kapot te zijn
wat ooit zo groot was
is nu kleiner dan klein
01 aug 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
24 jan 2011
stilte..
( 2 )
O
23 jan 2011
dromen *gedicht*
( 2 )
O
23 jan 2011
bruggen *gedicht*
O
23 jan 2011
-
( 3 )
O
22 jan 2011
Gebrek aan opvoeding?
( 1 )
O
21 jan 2011
zo traag als...
O
21 jan 2011
zo...
( 2 )
O
20 jan 2011
storing?
( 1 )
O
20 jan 2011
Worden we wakker?
O
20 jan 2011
faxen, de laatste keer
O
20 jan 2011
wensen *gedicht*
O
19 jan 2011
+ en -
O
18 jan 2011
maat 153 XXX
( 12 )
O
18 jan 2011
puist...
( 2 )
O
17 jan 2011
theorie en praktijk
( 1 )
vorige
volgende