myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
verloren *gedicht*
verloren in niemandsland
viel mijn laatste traan
de fundering weggeslagen
onder de reden mijn bestaan
verscheurd tot op het bot
alles lijkt kapot te zijn
wat ooit zo groot was
is nu kleiner dan klein
01 aug 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
13 feb 2012
hold on
O
11 feb 2012
-
( 2 )
O
08 feb 2012
11 stedentocht
( 9 )
O
07 feb 2012
lof der domheid
( 2 )
O
05 feb 2012
zo'n dag
( 14 )
O
04 feb 2012
leuk**
( 3 )
O
03 feb 2012
frisjes..
O
02 feb 2012
zijn *gedicht*
O
31 jan 2012
seks in de auto
( 11 )
O
30 jan 2012
spoorweghumor (soort van)
O
29 jan 2012
verhalen *gedicht*
O
25 jan 2012
toen & nu *gedicht*
O
22 jan 2012
Pussy **
( 4 )
O
21 jan 2012
stuurloos *gedicht*
O
19 jan 2012
bevrijden *gedicht*
vorige
volgende