myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Van laag naar hoog..
Geen vakantie, ook al zou je dat denken, maar hier ben ik een dag geweest:
En dan is dit het uitzicht:
Van boven naar beneden gelopen en weer terug..
11 sep 2022 - bewerkt op 11 sep 2022 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
LilAngel
maandag 12 september 2022 09:48
Wat bijzonder! Nu nog mensen die van die baan gebruik maken
PlX
maandag 12 september 2022 20:49
Waarom ging je niet van de rodelbaan?
freebird
dinsdag 13 september 2022 14:45
Heb ik gedaan, maar dan lopend. Heen en terug..
PlX
dinsdag 13 september 2022 22:38
Maar de 'waarom' vraag blijft uit
freebird
dinsdag 13 september 2022 23:25
Die "rodelbaan" is een openbare weg.
Dus wanneer er wel gerodeld mag en kan worden?
PlX
woensdag 14 september 2022 00:27
De rodelbaan zelf is geen openbare weg.
Artikel 461 wetboek van strafrecht is hier deels van toepassing. Als je geen toestemming hebt om er te zijn (lees: geen kaartje of geen toestemming hebt van de beheerder) dan ben je onbevoegd aanwezig.
Duitsland zal vast een soortgelijke wet kennen
freebird
woensdag 14 september 2022 22:23
Voor zover je die rodelbahn een openbare weg kunt noemen:
Log in om een reactie te plaatsen.
O
01 aug 2009
en ma tête
O
01 aug 2009
agenda *gedicht*
O
01 aug 2009
verloren *gedicht*
O
31 jul 2009
onbekend *gedicht*
O
29 jul 2009
wat steekt *gedicht*
O
29 jul 2009
het lot *gedicht*
O
27 jul 2009
een plaats *gedicht*
O
26 jul 2009
wat zeggen *gedicht*
O
26 jul 2009
soms *gedicht* #2
O
26 jul 2009
keus *gedicht*
O
23 jul 2009
soms *gedicht*
O
23 jul 2009
waarde *gedicht*
O
23 jul 2009
relatie *gedicht*
O
22 jul 2009
te ver *gedicht*
O
22 jul 2009
blik *gedicht*
( 1 )
vorige
volgende