myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
stempel *gedicht*
voor sommigen bestaat er geen drempel
en heb je direct een stempel
kijkt niemand naar de binnenkant
getekend op voorhand
een lijstje om je heen
soms zo kortzichtig en gemeen
kijk maar eens naar de binnenkant
want er is meer aan de hand
12 aug 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
15 jan 2010
zeepbel *gedicht* #3
O
15 jan 2010
spoorweghumor??
( 6 )
O
15 jan 2010
schrijf me *gedicht*
O
15 jan 2010
prikkelingen *gedicht*
( 4 )
O
15 jan 2010
prijs winnen
( 2 )
O
14 jan 2010
kou en warmte *gedicht*
O
14 jan 2010
wachten *gedicht* #4
O
12 jan 2010
logica *gedicht*
O
12 jan 2010
de keus *gedicht*
O
11 jan 2010
niet alles *gedicht*
O
11 jan 2010
betekenis *gedicht*
O
11 jan 2010
een spel *gedicht*
O
11 jan 2010
Martin Adams wint
( 1 )
O
10 jan 2010
pot goud *gedicht*
O
10 jan 2010
afscheid *gedicht*
vorige
volgende