myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
stempel *gedicht*
voor sommigen bestaat er geen drempel
en heb je direct een stempel
kijkt niemand naar de binnenkant
getekend op voorhand
een lijstje om je heen
soms zo kortzichtig en gemeen
kijk maar eens naar de binnenkant
want er is meer aan de hand
12 aug 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
19 feb 2010
spel *gedicht* #4
O
19 feb 2010
toneelspel *gedicht*
O
18 feb 2010
scannen kentekens
O
18 feb 2010
herontdekken *gedicht*
O
18 feb 2010
omgekeerd *gedicht*
O
18 feb 2010
schaduwen *gedicht*
O
18 feb 2010
gesloten *gedicht*
O
17 feb 2010
klein kansje?
O
17 feb 2010
vrij *gedicht*
O
17 feb 2010
herinneringen *gedicht*
O
17 feb 2010
2 maanden
O
16 feb 2010
uitkomst *gedicht*
O
16 feb 2010
geluk *gedicht* #3
O
16 feb 2010
pijlen *gedicht*
O
16 feb 2010
hoe lang nog *gedicht*
vorige
volgende