myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
stempel *gedicht*
voor sommigen bestaat er geen drempel
en heb je direct een stempel
kijkt niemand naar de binnenkant
getekend op voorhand
een lijstje om je heen
soms zo kortzichtig en gemeen
kijk maar eens naar de binnenkant
want er is meer aan de hand
12 aug 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
04 mrt 2010
nacht *gedicht*
O
04 mrt 2010
verloren *gedicht*
O
04 mrt 2010
muziek *gedicht*
O
04 mrt 2010
eten *gedicht*
O
03 mrt 2010
island
O
03 mrt 2010
wijn *gedicht*
O
03 mrt 2010
wereld *gedicht*
O
03 mrt 2010
ik keek *gedicht*
O
03 mrt 2010
fly
O
02 mrt 2010
zoeken *gedicht* #2
O
02 mrt 2010
wegen *gedicht*
O
02 mrt 2010
verlies *gedicht*
O
02 mrt 2010
vlam *gedicht*
O
02 mrt 2010
wat meer (liedje)
O
01 mrt 2010
dromen *gedicht* #2
vorige
volgende