myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
stempel *gedicht*
voor sommigen bestaat er geen drempel
en heb je direct een stempel
kijkt niemand naar de binnenkant
getekend op voorhand
een lijstje om je heen
soms zo kortzichtig en gemeen
kijk maar eens naar de binnenkant
want er is meer aan de hand
12 aug 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
18 mrt 2010
dag *gedicht*
O
18 mrt 2010
zonzijde *gedicht*
O
17 mrt 2010
donker, soort van *gedicht*
O
17 mrt 2010
just a fool
O
17 mrt 2010
druppels *gedicht*
O
17 mrt 2010
herinneringen *gedicht* #2
O
16 mrt 2010
gat *gedicht*
O
16 mrt 2010
misschien *gedicht* #2
O
16 mrt 2010
ademnood *gedicht*
O
16 mrt 2010
fundament *gedicht*
O
15 mrt 2010
schaduwen *gedicht* #2
O
15 mrt 2010
fotografie filosofie
O
15 mrt 2010
spoorweghumor # 87
O
15 mrt 2010
windstilte *gedicht*
O
14 mrt 2010
zoektocht *gedicht*
vorige
volgende