myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
stempel *gedicht*
voor sommigen bestaat er geen drempel
en heb je direct een stempel
kijkt niemand naar de binnenkant
getekend op voorhand
een lijstje om je heen
soms zo kortzichtig en gemeen
kijk maar eens naar de binnenkant
want er is meer aan de hand
12 aug 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
20 mei 2010
scherven *gedicht*
O
20 mei 2010
vogel *gedicht*
O
20 mei 2010
iets *gedicht*
O
19 mei 2010
snelweg *gedicht* #2
O
19 mei 2010
Wie sjoeën ós Limburg is
( 5 )
O
19 mei 2010
grijs *gedicht*
O
19 mei 2010
gelag *gedicht* #2
O
18 mei 2010
nog meer ov-chipleed en lol
O
18 mei 2010
zie je mij *gedicht*
O
17 mei 2010
afstand *gedicht* #2
O
17 mei 2010
verloren dag *gedicht*
O
16 mei 2010
uitslag F1 Monaco
O
16 mei 2010
goed hè, die OV chipkaart
( 2 )
O
16 mei 2010
strijd *gedicht*
O
16 mei 2010
valse noot *gedicht*
vorige
volgende