myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
stempel *gedicht*
voor sommigen bestaat er geen drempel
en heb je direct een stempel
kijkt niemand naar de binnenkant
getekend op voorhand
een lijstje om je heen
soms zo kortzichtig en gemeen
kijk maar eens naar de binnenkant
want er is meer aan de hand
12 aug 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
27 sep 2010
huis *gedicht* #2
O
27 sep 2010
klantvriendelijk... (maar niet heus)
( 1 )
O
26 sep 2010
Zandvoort **
( 10 )
O
26 sep 2010
Brand...
( 3 )
O
25 sep 2010
Zandvoort
( 4 )
O
25 sep 2010
dagen alleen *gedicht*
( 2 )
O
22 sep 2010
De OV-stripkaart
( 11 )
O
21 sep 2010
The F-word
O
21 sep 2010
onkruid *gedicht*
( 2 )
O
20 sep 2010
wist jij...
( 3 )
O
20 sep 2010
belonen *gedicht*
( 2 )
O
20 sep 2010
de zon schijnt *gedicht*
( 2 )
O
20 sep 2010
niets gemist...
O
19 sep 2010
ongeluk *gedicht*
O
19 sep 2010
overleven *gedicht*
( 3 )
vorige
volgende