Ruzie
Yes, ik heb eindelijk vakantie !
Ik was net gezellig met mijn moeder en zus naar de film geweest.
Komen we aardig laat thuis, gaat mijn bader zeggen dat iets niet op mijn rapport kont. Wat ik die dag echt al 4x aan mijn ouders heb uitgelegd , nou ik begin al aan de 5de x. Snapt die het niet.
Dus ik zeg: ' ik snap niet waarom jullie er zon probleem van maken, ik ga over en heb het gemeld.'
Hun weer boos, ik dacht 'laat maar' en ben naar boven gegaan.
En dan begrijpen ze ook niet waarom ik zo vaak boven ben.
Echt arggg frustraties.
Ruzie is niet leuk , maar ik vind het gewoon erg kut.
Maaike16, vrouw, 25 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende