myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Purr fiction
Het leven met een kat is nooit saai..
02 sep 2020 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
LilAngel
woensdag 02 september 2020 07:00
Grappig zo, maar ben het wel met je eens. Het leven met een kat is niet saai te noemen
Zelfs de binnenkat die ik heb, steekjes los of zo, gekke acties en zo.
freebird
donderdag 03 september 2020 01:47
Dat klinkt alsof ze al aardig is ingeburgerd en gewend is aan haar nieuwe verblijfplaats.
Log in om een reactie te plaatsen.
O
24 sep 2009
afgrond *gedicht*
O
24 sep 2009
slecht weer *gedicht*
O
23 sep 2009
looking
( 1 )
O
23 sep 2009
[pic's] Wognum, the day after
( 2 )
O
22 sep 2009
water *gedicht*
O
22 sep 2009
wolven *gedicht*
( 1 )
O
22 sep 2009
juiste smaak *gedicht*
( 1 )
O
20 sep 2009
gevecht *gedicht*
( 1 )
O
19 sep 2009
dak *gedicht*
O
18 sep 2009
opmaat *gedicht*
( 1 )
O
17 sep 2009
numeroscoop
O
17 sep 2009
schip *gedicht*
O
16 sep 2009
versprekingen...
( 1 )
O
16 sep 2009
mijn hart *gedicht*
( 1 )
O
15 sep 2009
engelen *gedicht*
( 2 )
vorige
volgende