myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Purr fiction
Het leven met een kat is nooit saai..
02 sep 2020 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
LilAngel
woensdag 02 september 2020 07:00
Grappig zo, maar ben het wel met je eens. Het leven met een kat is niet saai te noemen
Zelfs de binnenkat die ik heb, steekjes los of zo, gekke acties en zo.
freebird
donderdag 03 september 2020 01:47
Dat klinkt alsof ze al aardig is ingeburgerd en gewend is aan haar nieuwe verblijfplaats.
Log in om een reactie te plaatsen.
O
19 feb 2010
toneelspel *gedicht*
O
18 feb 2010
scannen kentekens
O
18 feb 2010
herontdekken *gedicht*
O
18 feb 2010
omgekeerd *gedicht*
O
18 feb 2010
schaduwen *gedicht*
O
18 feb 2010
gesloten *gedicht*
O
17 feb 2010
klein kansje?
O
17 feb 2010
vrij *gedicht*
O
17 feb 2010
herinneringen *gedicht*
O
17 feb 2010
2 maanden
O
16 feb 2010
uitkomst *gedicht*
O
16 feb 2010
geluk *gedicht* #3
O
16 feb 2010
pijlen *gedicht*
O
16 feb 2010
hoe lang nog *gedicht*
O
16 feb 2010
some things
vorige
volgende