Op reis

De bedoeling was dat ik een aantal dingen zou doen en daar had ik een schema voor gemaakt, meer precies, welke treinverbindingen ik zou nemen.
Als eerste richting Brabant, aangekomen op het perron was te lezen dat de trein niet verder zou rijden dan 's-Hertogenbosch.
Dat zou voor mij geen ramp zijn, aangezien ik daar toch al moest overstappen.
Aankomst op spoor 7, aansluitende trein op spoor 6, er recht tegenover, geen probleem.
Nou, bijna goed, aangezien er ook een storing was van en naar Utrecht, stond de aansluitende trein daarom op spoor 4.
Dan is 2 minuten overstaptijd iets te weinig, zeker met een vouwfiets en zo reed het stel vlak voor mijn neus weg...

Er zat dus niets anders op dan de volgende verbinding te nemen, dat duurde gelukkig niet al te lang en zo kwam ik alsnog in Eindhoven aan en daar kreeg ik de kans om alsnog in de aansluitende (stop)trein van mijn schema te stappen.

Nadat ik in die regio dat gedaan had wat gedaan moest worden, was het volgende doel Rotterdam, maar dat kon niet zoals bedacht, gezien de nog steeds bestaande storing richting Utrecht.
Dan maar via Tilburg en Breda om zodoende het lijstje af te werken.

Op dat lijstje stonden nog twee dingen, maar die konden geen doorgang vinden...

Dus dan maar terug naar huis.

Niet werkende roltrappen zijn overigens de laatste tijd een vaak voorkomend verschijnsel en dat is best vervelend, omdat de lift opvallend veel gebruikt wordt en die ook zijn beperkingen heeft...
20 jun 2026 - bewerkt op 23 jun 2026 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van freebird
freebird, man, 13 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende