myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Ocharm..
President Erdogan is boos.
Jammer voor hem dat hij niet overal ter wereld zijn zin krijgt en anderen (zijn tegenstanders) kan laten oppakken als hem iets onwelgevalligs ter ore komt.
02 apr 2016 - bewerkt op 02 apr 2016 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
03 aug 2009
more silence..
O
02 aug 2009
observeren *gedicht*
O
01 aug 2009
en ma tête
O
01 aug 2009
agenda *gedicht*
O
01 aug 2009
verloren *gedicht*
O
31 jul 2009
onbekend *gedicht*
O
29 jul 2009
wat steekt *gedicht*
O
29 jul 2009
het lot *gedicht*
O
27 jul 2009
een plaats *gedicht*
O
26 jul 2009
wat zeggen *gedicht*
O
26 jul 2009
soms *gedicht* #2
O
26 jul 2009
keus *gedicht*
O
23 jul 2009
soms *gedicht*
O
23 jul 2009
waarde *gedicht*
O
23 jul 2009
relatie *gedicht*
vorige
volgende