myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Ocharm..
President Erdogan is boos.
Jammer voor hem dat hij niet overal ter wereld zijn zin krijgt en anderen (zijn tegenstanders) kan laten oppakken als hem iets onwelgevalligs ter ore komt.
02 apr 2016 - bewerkt op 02 apr 2016 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
23 aug 2009
alles mag *gedicht*
( 1 )
O
23 aug 2009
i'd like
( 1 )
O
22 aug 2009
juiste woord *gedicht*
( 1 )
O
21 aug 2009
plaatje
O
21 aug 2009
mogelijk *gedicht*
O
21 aug 2009
een dag *gedicht*
O
20 aug 2009
te laat *gedicht*
O
20 aug 2009
waanzin *gedicht*
O
19 aug 2009
niets *gedicht*
O
19 aug 2009
van een afstand *gedicht*
O
18 aug 2009
te lang *gedicht*
O
16 aug 2009
misschien *gedicht*
( 1 )
O
16 aug 2009
zo mooi *gedicht*
( 1 )
O
15 aug 2009
ongewoon *gedicht*
O
14 aug 2009
aanschouw *gedicht*
vorige
volgende