myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Ocharm..
President Erdogan is boos.
Jammer voor hem dat hij niet overal ter wereld zijn zin krijgt en anderen (zijn tegenstanders) kan laten oppakken als hem iets onwelgevalligs ter ore komt.
02 apr 2016 - bewerkt op 02 apr 2016 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
14 sep 2009
geheim *gedicht*
( 1 )
O
12 sep 2009
eenvoud *gedicht*
( 1 )
O
12 sep 2009
weg *gedicht*
( 1 )
O
10 sep 2009
een spel *gedicht*
( 1 )
O
09 sep 2009
droom *gedicht*
O
09 sep 2009
meer dan *gedicht*
O
08 sep 2009
optelsom *gedicht*
O
06 sep 2009
i should
O
06 sep 2009
daar *gedicht* #2
( 1 )
O
05 sep 2009
daar *gedicht*
O
05 sep 2009
zonder & met *gedicht*
O
05 sep 2009
beeld *gedicht*
O
04 sep 2009
ik kijk *gedicht* #2
O
04 sep 2009
het gras *gedicht*
O
03 sep 2009
buiten beeld *gedicht*
vorige
volgende