myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Ocharm..
President Erdogan is boos.
Jammer voor hem dat hij niet overal ter wereld zijn zin krijgt en anderen (zijn tegenstanders) kan laten oppakken als hem iets onwelgevalligs ter ore komt.
02 apr 2016 - bewerkt op 02 apr 2016 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
20 okt 2009
vrouwendiscriminatie?
( 3 )
O
20 okt 2009
they told me
O
19 okt 2009
zeepbel *gedicht*
O
19 okt 2009
een wereld *gedicht* #2
O
19 okt 2009
uitslag MotoGP Australië
O
18 okt 2009
in mijn hoofd *gedicht*
O
18 okt 2009
there you are
O
17 okt 2009
gedachten *gedicht*
O
16 okt 2009
zijpaden *gedicht*
O
16 okt 2009
een wereld *gedicht*
O
16 okt 2009
geen beloftes *gedicht*
( 1 )
O
15 okt 2009
schrijven *gedicht*
O
15 okt 2009
winnen *gedicht*
O
14 okt 2009
rijkdom *gedicht*
O
14 okt 2009
verloren *gedicht*
( 1 )
vorige
volgende