myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Ocharm..
President Erdogan is boos.
Jammer voor hem dat hij niet overal ter wereld zijn zin krijgt en anderen (zijn tegenstanders) kan laten oppakken als hem iets onwelgevalligs ter ore komt.
02 apr 2016 - bewerkt op 02 apr 2016 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
20 nov 2009
Arras Memorial
O
18 nov 2009
willen *gedicht*
O
18 nov 2009
geen woorden *gedicht*
O
17 nov 2009
eilanden *gedicht*
O
17 nov 2009
haasten/wachten *gedicht*
O
16 nov 2009
een droom *gedicht*
O
16 nov 2009
helft *gedicht*
O
15 nov 2009
de route *gedicht*
O
15 nov 2009
verleiding *gedicht*
O
15 nov 2009
zoekende *gedicht*
O
12 nov 2009
fantasie *gedicht*
O
10 nov 2009
koers *gedicht*
O
10 nov 2009
de weg *gedicht* #2
O
10 nov 2009
spanningsveld *gedicht*
O
09 nov 2009
woord minder *gedicht*
vorige
volgende