myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Ocharm..
President Erdogan is boos.
Jammer voor hem dat hij niet overal ter wereld zijn zin krijgt en anderen (zijn tegenstanders) kan laten oppakken als hem iets onwelgevalligs ter ore komt.
02 apr 2016 - bewerkt op 02 apr 2016 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
04 mrt 2010
muziek *gedicht*
O
04 mrt 2010
eten *gedicht*
O
03 mrt 2010
island
O
03 mrt 2010
wijn *gedicht*
O
03 mrt 2010
wereld *gedicht*
O
03 mrt 2010
ik keek *gedicht*
O
03 mrt 2010
fly
O
02 mrt 2010
zoeken *gedicht* #2
O
02 mrt 2010
wegen *gedicht*
O
02 mrt 2010
verlies *gedicht*
O
02 mrt 2010
vlam *gedicht*
O
02 mrt 2010
wat meer (liedje)
O
01 mrt 2010
dromen *gedicht* #2
O
01 mrt 2010
angel
O
01 mrt 2010
vreemde *gedicht*
vorige
volgende