myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Kikkûh
Auk al waun ik buite ut dorrep, voâh sommmige dingen kejje niet om De Haag hein.
En weit jè wat er nu voah belangrèks is gebeuahd?
De onthulling van een standbeild van Haagse Harry.
Gènag, toch?
http://denhaag.com/nl/event/44095/onthulling-standbeeld-haagse-harry
25 feb 2016 - bewerkt op 26 feb 2016 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
02 nov 2009
plaats *gedicht*
O
01 nov 2009
spanning *gedicht*
O
30 okt 2009
verbinding *gedicht*
O
30 okt 2009
kristal *gedicht*
O
30 okt 2009
niet meer *gedicht*
O
28 okt 2009
geen wonderen *gedicht*
O
28 okt 2009
mijn hart *gedicht*
O
28 okt 2009
dichterbij *gedicht*
O
26 okt 2009
wereld vol mensen *gedicht*
O
23 okt 2009
de nacht *gedicht*
O
23 okt 2009
de weg *gedicht*
O
22 okt 2009
de nood *gedicht*
O
22 okt 2009
fruit *gedicht*
( 1 )
O
21 okt 2009
gloed *gedicht*
( 1 )
O
20 okt 2009
wens *gedicht*
vorige
volgende