myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Kikkûh
Auk al waun ik buite ut dorrep, voâh sommmige dingen kejje niet om De Haag hein.
En weit jè wat er nu voah belangrèks is gebeuahd?
De onthulling van een standbeild van Haagse Harry.
Gènag, toch?
http://denhaag.com/nl/event/44095/onthulling-standbeeld-haagse-harry
25 feb 2016 - bewerkt op 26 feb 2016 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
24 dec 2009
regen *gedicht*
O
22 dec 2009
gouden berg *gedicht*
O
22 dec 2009
de leugen *gedicht*
( 1 )
O
16 dec 2009
versiering hangt...
O
16 dec 2009
sneeuw?
O
15 dec 2009
nuon bellen vervolg...
O
14 dec 2009
aandacht *gedicht*
O
14 dec 2009
will i ever
O
14 dec 2009
in beeld *gedicht* #2
O
14 dec 2009
in beeld *gedicht*
O
14 dec 2009
daar *gedicht*
O
27 nov 2009
vrijheid *gedicht*
O
27 nov 2009
het geluk *gedicht*
O
26 nov 2009
elke dag *gedicht*
O
25 nov 2009
wegen *gedicht*
vorige
volgende