myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Kikkûh
Auk al waun ik buite ut dorrep, voâh sommmige dingen kejje niet om De Haag hein.
En weit jè wat er nu voah belangrèks is gebeuahd?
De onthulling van een standbeild van Haagse Harry.
Gènag, toch?
http://denhaag.com/nl/event/44095/onthulling-standbeeld-haagse-harry
25 feb 2016 - bewerkt op 26 feb 2016 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
20 jun 2026
Op reis
O
15 jun 2026
In de herkansing
O
03 jun 2026
Stukje fietsen?
O
30 mei 2026
Dordt in Stoom
O
30 mei 2026
Even fröbelen
O
26 mei 2026
Brillen en Ovalendag
O
26 mei 2026
Vrijwilliger worden?
O
17 mei 2026
Hoogte80
O
13 mei 2026
En dat is drie
O
13 mei 2026
Even naar Bleiswijk.
O
09 mei 2026
En dat is twee
( 1 )
O
05 mei 2026
Citro-Classica
( 1 )
O
04 mei 2026
Logisch...
O
01 mei 2026
Waar rook is...
O
28 apr 2026
De vrijmarkt
( 3 )
vorige
volgende