myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Hoera?
Vandaag alweer 9 jaar op MD..
Ik word oud
De tijd vliegt. Of lijkt dat maar zo?
Gewoon door blijven gaan?
21 okt 2016 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
inoue
vrijdag 21 oktober 2016 21:36
Hoera!
Nee de tijd lijkt echt te vliegen. En hoe ouder je wordt, hoe harder het vliegt, lijkt het.
Gefeliciteerd en hopelijk blijf je nog ff hangen!
inoue
vrijdag 21 oktober 2016 21:36
rondhangen*
Lezer
vrijdag 21 oktober 2016 21:40
Op naar de 10 jaar
*.Angel.*
zaterdag 22 oktober 2016 13:23
Tuurlijk, gefeliciteerd!
Log in om een reactie te plaatsen.
O
01 jan 2010
bericht *gedicht*
O
31 dec 2009
fantasie *gedicht* #3
O
31 dec 2009
nieuw boek *gedicht*
O
31 dec 2009
i've seen you
O
31 dec 2009
het nieuwe jaar *gedicht*
O
30 dec 2009
vraag *gedicht*
O
30 dec 2009
belofte *gedicht* #2
O
30 dec 2009
spel *gedicht* #2
O
28 dec 2009
beelden *gedicht*
O
28 dec 2009
zoetheid *gedicht*
O
27 dec 2009
scenario *gedicht*
O
26 dec 2009
de winter van '79
( 4 )
O
25 dec 2009
hoe ver *gedicht*
O
24 dec 2009
prorail en de sneeuw
O
24 dec 2009
vragen *gedicht*
vorige
volgende