myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Hert
Dit jaar wordt het plein bij het winkelcentrum met wat anders gesierd dan voorheen:
Wat dat voorheen was?
Dit:
Eerder was er al een verlicht hert te zien in de stationshal:
Overigens zijn er nog twee herten te vinden:
https://indebuurt.nl/arnhem/genieten-van/mysteries/arnhemse-mysteries-opgelost-waar-komt-ons-arnhemse-rijnhert-vandaan~65576/
https://indebuurt.nl/arnhem/genieten-van/mysteries/arnhemse-mysteries-opgelost-waar-komt-het-hert-op-het-willemsplein-vandaan~4376/
20 nov 2022 - bewerkt op 20 nov 2022 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
21 jun 2026
De foto's
( 1 )
O
20 jun 2026
Op reis
O
15 jun 2026
In de herkansing
O
03 jun 2026
Stukje fietsen?
O
30 mei 2026
Dordt in Stoom
O
30 mei 2026
Even fröbelen
O
26 mei 2026
Brillen en Ovalendag
O
26 mei 2026
Vrijwilliger worden?
O
17 mei 2026
Hoogte80
O
13 mei 2026
En dat is drie
O
13 mei 2026
Even naar Bleiswijk.
O
09 mei 2026
En dat is twee
( 1 )
O
05 mei 2026
Citro-Classica
( 1 )
O
04 mei 2026
Logisch...
O
01 mei 2026
Waar rook is...
vorige
volgende