myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
gevecht *gedicht*
is het een gevecht
ga ik het verliezen
mijn rug tegen de muur
kan ik wel kiezen
de ongelijkheid
van de reus en de dwerg
hoe lang nog
dat ik mijn ongenoegen verberg
20 sep 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Tja..
maandag 21 september 2009 09:19
Log in om een reactie te plaatsen.
O
01 jan 2010
bericht *gedicht*
O
31 dec 2009
fantasie *gedicht* #3
O
31 dec 2009
nieuw boek *gedicht*
O
31 dec 2009
i've seen you
O
31 dec 2009
het nieuwe jaar *gedicht*
O
30 dec 2009
vraag *gedicht*
O
30 dec 2009
belofte *gedicht* #2
O
30 dec 2009
spel *gedicht* #2
O
28 dec 2009
beelden *gedicht*
O
28 dec 2009
zoetheid *gedicht*
O
27 dec 2009
scenario *gedicht*
O
26 dec 2009
de winter van '79
( 4 )
O
25 dec 2009
hoe ver *gedicht*
O
24 dec 2009
prorail en de sneeuw
O
24 dec 2009
vragen *gedicht*
vorige
volgende