myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Even naar Bleiswijk.
Ja, ik loop wat achter, want dat was zaterdag.
Er was iets rondom Daf te doen.
Vanwege werk was ik er vrij laat, toch een zeer bescheiden impressie:
13 mei 2026 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
19 sep 2010
ongeluk *gedicht*
O
19 sep 2010
overleven *gedicht*
( 3 )
O
15 sep 2010
Karma
( 4 )
O
14 sep 2010
slecht nieuws...
( 2 )
O
12 sep 2010
Alphen en Zaandam **
O
11 sep 2010
@zaandam
O
10 sep 2010
Alphen en Zaandam
( 4 )
O
07 sep 2010
nieuwe gezichten *gedicht*
( 1 )
O
07 sep 2010
op een klein stationnetje
( 1 )
O
03 sep 2010
The Stig ontmaskerd
( 2 )
O
02 sep 2010
chinees 4-daagse
O
02 sep 2010
Hoeveel geluk kan je hebben?
( 6 )
O
02 sep 2010
storend.....
( 1 )
O
31 aug 2010
Tja...
O
30 aug 2010
geen moordzaken meer
( 4 )
vorige
volgende