myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Even naar Bleiswijk.
Ja, ik loop wat achter, want dat was zaterdag.
Er was iets rondom Daf te doen.
Vanwege werk was ik er vrij laat, toch een zeer bescheiden impressie:
13 mei 2026 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
22 nov 2010
UPC houdt de eer hoog..
( 5 )
O
21 nov 2010
0,01 %
O
21 nov 2010
-
( 5 )
O
20 nov 2010
pad *gedicht*
O
19 nov 2010
Beth Hart
( 20 )
O
18 nov 2010
woorden *gedicht*
( 1 )
O
17 nov 2010
baken *gedicht*
O
16 nov 2010
waar ik ben *gedicht*
( 2 )
O
15 nov 2010
Blootgeven
O
14 nov 2010
voorspellen *gedicht*
O
14 nov 2010
fantasie *gedicht*
O
13 nov 2010
uitgestrekte hand *gedicht*
O
12 nov 2010
onbereikbaar *gedicht*
O
11 nov 2010
uitzicht *gedicht*
( 1 )
O
11 nov 2010
oplichten via dating sites
( 4 )
vorige
volgende