myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Even naar Bleiswijk.
Ja, ik loop wat achter, want dat was zaterdag.
Er was iets rondom Daf te doen.
Vanwege werk was ik er vrij laat, toch een zeer bescheiden impressie:
13 mei 2026 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
08 feb 2011
zoek... + edit
O
08 feb 2011
ster *gedicht*
( 4 )
O
07 feb 2011
:r
O
06 feb 2011
gadegeslagen *gedicht*
O
06 feb 2011
Beth Hart :)
( 1 )
O
06 feb 2011
kleur *gedicht*
O
05 feb 2011
-
O
05 feb 2011
-
O
04 feb 2011
Fight cancer
( 3 )
O
04 feb 2011
hoezo korting?
O
03 feb 2011
Geslaagd
( 2 )
O
03 feb 2011
love is...
O
03 feb 2011
van een afstand *gedicht*
O
02 feb 2011
Top gear humor
( 3 )
O
01 feb 2011
my eyes
( 1 )
vorige
volgende