myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Even naar Bleiswijk.
Ja, ik loop wat achter, want dat was zaterdag.
Er was iets rondom Daf te doen.
Vanwege werk was ik er vrij laat, toch een zeer bescheiden impressie:
13 mei 2026 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
28 feb 2011
ik zwijg *gedicht*
O
27 feb 2011
droom *gedicht*
O
27 feb 2011
:r
( 3 )
O
27 feb 2011
Weer thuis...
O
26 feb 2011
getekend *gedicht*
O
26 feb 2011
Stairway
( 6 )
O
25 feb 2011
voorbij *gedicht*
O
25 feb 2011
een stilte *gedicht*
O
25 feb 2011
in beeld *gedicht*
O
25 feb 2011
zó maak je vrienden... **
( 4 )
O
24 feb 2011
winnen *gedicht*
O
23 feb 2011
|-(
( 1 )
O
23 feb 2011
Wat word ik
O
23 feb 2011
-
O
23 feb 2011
Goedgekeurd
vorige
volgende