myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
een plaats *gedicht*
is het een soort van verbergen
is er iets aan de hand
veranderde gewoontes van je
als aanduiding van de gemoedstoestand
waar geef je me een plaats
tussen het negeren en alles laten weten
want het lijkt er op
dat ik je niet mag vergeten
27 jul 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
03 sep 2009
nooit geweest *gedicht*
( 1 )
O
03 sep 2009
dichtbij *gedicht*
O
02 sep 2009
beelden *gedicht*
O
02 sep 2009
wonderen *gedicht*
O
02 sep 2009
iets... *gedicht*
O
02 sep 2009
de weg *gedicht*
O
02 sep 2009
rode draad *gedicht*
O
01 sep 2009
verdwenen *gedicht*
( 1 )
O
31 aug 2009
toegeven *gedicht*
( 1 )
O
31 aug 2009
wat is *gedicht*
( 1 )
O
31 aug 2009
ik kijk *gedicht*
( 1 )
O
30 aug 2009
zonder mij *gedicht*
( 1 )
O
30 aug 2009
stilstand *gedicht*
( 1 )
O
30 aug 2009
hoe zou het *gedicht*
( 1 )
O
29 aug 2009
Normaal...
( 1 )
vorige
volgende