myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Dordt in Stoom
Vandaag de laatste dag (voor wie nieuwsgierig is) van bovengenoemd evenement.
https://dordtinstoom.nl/
Klassiek vervoer aanwezig:
Ghehe..
Ook op het water:
In de hal modelbouwers:
Ook met weinig ruimte zijn er mogelijkheden...
Je ziet ze vliegen...
Nog meer klassiek vervoer...
30 mei 2026 - bewerkt op 31 mei 2026 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
16 jul 2011
gedachtekronkel
( 2 )
O
16 jul 2011
onvervulde droom *gedicht*
O
16 jul 2011
beker *gedicht*
O
15 jul 2011
W7 Vs XP (jateveelhoofdlettergezeurikweethet)
O
15 jul 2011
hèhè
( 3 )
O
13 jul 2011
stom, stommer, ?
( 2 )
O
11 jul 2011
etalage *gedicht*
O
11 jul 2011
Herman 2001-2011
O
11 jul 2011
voor niets *gedicht*
O
10 jul 2011
vuur *gedicht*
O
10 jul 2011
verhaal *gedicht*
O
10 jul 2011
gekocht **
( 4 )
O
09 jul 2011
kamer *gedicht*
O
09 jul 2011
dromen *gedicht* #2
O
08 jul 2011
zintuigen *gedicht*
vorige
volgende