myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
de weg *gedicht*
ik ken de weg
de heuvels en de dalen
zovele malen
zag ik wat ik niet kon halen
dezelfde weg
soms iets anders aangelegd
ze blijft lonken
kom steeds op dezelfde plaats terecht
23 okt 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
15 jan 2010
zeepbel *gedicht* #3
O
15 jan 2010
spoorweghumor??
( 6 )
O
15 jan 2010
schrijf me *gedicht*
O
15 jan 2010
prikkelingen *gedicht*
( 4 )
O
15 jan 2010
prijs winnen
( 2 )
O
14 jan 2010
kou en warmte *gedicht*
O
14 jan 2010
wachten *gedicht* #4
O
12 jan 2010
logica *gedicht*
O
12 jan 2010
de keus *gedicht*
O
11 jan 2010
niet alles *gedicht*
O
11 jan 2010
betekenis *gedicht*
O
11 jan 2010
een spel *gedicht*
O
11 jan 2010
Martin Adams wint
( 1 )
O
10 jan 2010
pot goud *gedicht*
O
10 jan 2010
afscheid *gedicht*
vorige
volgende