myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
de weg *gedicht*
ik ken de weg
de heuvels en de dalen
zovele malen
zag ik wat ik niet kon halen
dezelfde weg
soms iets anders aangelegd
ze blijft lonken
kom steeds op dezelfde plaats terecht
23 okt 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
22 feb 2010
richting *gedicht* #2
O
22 feb 2010
pac man
( 2 )
O
21 feb 2010
choice
O
21 feb 2010
rockabilly-time
( 5 )
O
21 feb 2010
het gaat lekker hier
( 3 )
O
21 feb 2010
stoute politie...
( 3 )
O
20 feb 2010
veranderen *gedicht*
O
20 feb 2010
clouds
O
20 feb 2010
verder *gedicht* #3
O
20 feb 2010
metafoor *gedicht*
O
20 feb 2010
dingen *gedicht* #2
O
19 feb 2010
something
O
19 feb 2010
'Bull' Verweij overleden
O
19 feb 2010
spel *gedicht* #4
O
19 feb 2010
toneelspel *gedicht*
vorige
volgende