myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
de nood *gedicht*
de nood is hoog
is er redding nabij
en ik in ongenade gevallen
geen hoop meer voor mij
de leeuwen zijn hongerig
en dichterbij dan ooit
het zal niet lang duren
voor ik over het hek wordt gegooid
22 okt 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
14 mrt 2010
beeld *gedicht*
O
14 mrt 2010
verhaal *gedicht*
O
14 mrt 2010
mijn bloed *gedicht*
O
14 mrt 2010
eindstreep *gedicht*
O
13 mrt 2010
Jean Ferrat r.i.p.
O
13 mrt 2010
vragen *gedicht* #4
O
13 mrt 2010
klauwen *gedicht*
O
13 mrt 2010
lot *gedicht*
O
13 mrt 2010
lange weg *gedicht*
O
12 mrt 2010
waardes *gedicht*
O
12 mrt 2010
niet doof *gedicht*
O
12 mrt 2010
veranderingen
O
12 mrt 2010
doel *gedicht*
O
12 mrt 2010
story
O
11 mrt 2010
boek *gedicht*
vorige
volgende