myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
de nood *gedicht*
de nood is hoog
is er redding nabij
en ik in ongenade gevallen
geen hoop meer voor mij
de leeuwen zijn hongerig
en dichterbij dan ooit
het zal niet lang duren
voor ik over het hek wordt gegooid
22 okt 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
24 mrt 2010
drijfzand *gedicht*
O
24 mrt 2010
meer dan *gedicht*
O
24 mrt 2010
boek *gedicht* #2
O
24 mrt 2010
verwachting *gedicht*
O
24 mrt 2010
gedachten *gedicht* #2
O
23 mrt 2010
stilte *gedicht*
O
23 mrt 2010
dichterbij *gedicht*
O
23 mrt 2010
vraag *gedicht*
O
23 mrt 2010
spel *gedicht* #5
O
23 mrt 2010
wegen *gedicht* #2
O
22 mrt 2010
wil *gedicht*
O
22 mrt 2010
strijd *gedicht*
O
22 mrt 2010
luck
O
22 mrt 2010
beter *gedicht*
O
21 mrt 2010
meer *gedicht*
vorige
volgende