myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
De Karel
Afgelopen zondag was "De Karel" op pad, een voormalig treinstel van de NS.
In 's-Hertogenbosch was een tussenstop gepland:
18 sep 2024 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
09 apr 2011
Alphen & morgen
( 7 )
O
09 apr 2011
van groen naar geel
O
08 apr 2011
arme tijger..
( 5 )
O
06 apr 2011
klok *gedicht*
O
06 apr 2011
wazig...
( 3 )
O
05 apr 2011
zou het?
( 1 )
O
04 apr 2011
aanhouden *gedicht*
O
03 apr 2011
vooruitzicht *gedicht*
O
03 apr 2011
uitslag MotoGP Jerez
( 1 )
O
03 apr 2011
geluk *gedicht* #2
O
03 apr 2011
antwoorden *gedicht*
O
03 apr 2011
stoelendans *gedicht*
O
02 apr 2011
hoop *gedicht*
O
02 apr 2011
ik ben *gedicht*
( 1 )
O
02 apr 2011
eenvoud *gedicht*
vorige
volgende