myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
De Karel
Afgelopen zondag was "De Karel" op pad, een voormalig treinstel van de NS.
In 's-Hertogenbosch was een tussenstop gepland:
18 sep 2024 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
21 jun 2026
De foto's
O
20 jun 2026
Op reis
O
15 jun 2026
In de herkansing
O
03 jun 2026
Stukje fietsen?
O
30 mei 2026
Dordt in Stoom
O
30 mei 2026
Even fröbelen
O
26 mei 2026
Brillen en Ovalendag
O
26 mei 2026
Vrijwilliger worden?
O
17 mei 2026
Hoogte80
O
13 mei 2026
En dat is drie
O
13 mei 2026
Even naar Bleiswijk.
O
09 mei 2026
En dat is twee
( 1 )
O
05 mei 2026
Citro-Classica
( 1 )
O
04 mei 2026
Logisch...
O
01 mei 2026
Waar rook is...
vorige
volgende