bijna een maand

Hier gaan we dan.

Nog vijf dagen en dan is me oma een maand dood. Ik kan het nog steeds niet goed besefen. Ik snap het soms ook niet hoe het zo ver heeft kunnen komen. Maar tja het is gebeurt.
Het is binnen drie weken gebeurt. Van een blaasontsteking naar doodziek. Ik kan dat gewoon niet geloven. En vooral dat het zo snel is gegaan. Ze heeft geen pijn meer en dat is zo fijn voor haar. Ik kan haar ook nog niet goed loslaten. Ik weet dat ze niet meer terug komt. Maar als ik langs kom zit ze niet meer in haar stoel. Maar is ze in de hemel, of waar ze ook is.
Ze maakt het me weer eens moeilijk. Maar ik weet dat ze op een betere plek is, en dat vind ik belangrijk
05 okt 2017 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van Christi15
Christi15, vrouw, 25 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende