De allerbeste toekomst.

Onderstaande heb ik overgenomen van het internet: John Piper is de auteur:

En wat is je toekomstige vreugde? De allerbeste toekomst die u zich ooit kunt voorstellen - als u het zult geloven.

Je krijgt het gratis geschenk van volledige vergeving voor al je zonden die zich voor altijd uitstrekken ( Romeinen 6:23 knipoog.

U zult nooit uw rechtvaardiging verdienen door de wet te houden ( Galaten 2:16 knipoog.

Je zult in al je echte behoeften voorzien terwijl je op aarde bent ( Filippenzen 4:19 knipoog.

U zult te allen tijde alle genade ontvangen die u nodig hebt, zodat u overvloedig zult zijn in elk goed werk dat God voor u heeft ( 2 Korinthiërs 9: 8 knipoog.

God zal het goede werk dat hij in jou is begonnen voltooien ( Filippenzen 1: 6 knipoog.

Je zult uit de dood worden opgewekt en nooit meer sterven ( 1 Korinthiërs 15: 52–53 knipoog.

Dat betekent dat je op een dag Jezus zult zien, bij hem zult zijn ( 2 Korinthiërs 5: 8 knipoog en als hem zult zijn ( 1 Johannes 3: 2 knipoog.

Op die dag zult u voor het eerst volledige, niet-verontreinigde vreugde kennen ( Psalm 16:11 knipoog.

Je zult volledig vrij zijn van alle corruptie ( Romeinen 8:21 knipoog.

Je zult God voor altijd hebben ( 1 Petrus 3:18 knipoog als je buitengewone vreugde ( Psalm 43: 4 knipoog.

En dat is slechts een kleine greep! De vreugde die voor jou was ingesteld, is dezelfde vreugde die Jezus hem had gegeven, omdat jij een erfgenaam van het koninkrijk met hem bent ( Romeinen 8:17 knipoog.

Kijk naar de Joy Set Before You

Dus nu heb je problemen. Dat is goed. Jezus zei dat je dat zou doen ( Johannes 16:33 knipoog. En Jezus begrijpt het echt ( Hebreeën 4:15 knipoog.

"Als de vreugde die Jezus belooft echt is en je gelooft hem, dan is er geen omstandigheid die je dankbaarheid kan stelen."

gekwetter

Delen op Facebook

In feite heeft het probleem dat u doorstaat een doel: daarin toont u de realiteit van Jezus op een unieke manier aan de wereld. Het koninkrijk van God wordt het duidelijkst op aarde getoond wanneer christenen dankbaar huidige problemen lijden omdat zij een toekomstig gewicht van glorie zien aankomen dat alles wat deze wereld naar hen werpt in vergelijking met "lichte tijdelijke aandoeningen" maakt ( 2 Korinthiërs 4:17 knipoog.

Dus, hoe kun je in alle omstandigheden bedanken? Er is maar één weg: de weg van Jezus. Kijk naar de vreugde die voor je ligt. Kijk naar de vreugde! Als de toekomstige vreugde die Jezus belooft echt is en je gelooft hem, dan is er geen omstandigheid die je dankbaarheid kan stelen.

27 dec 2019 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van Thankful
Thankful, vrouw, 49 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende