Hoe moet dat?

Kort geleden heb ik een sportbril bij de Lidl gekocht, in de hoop eindelijk eens verlost te zijn van al dat vliegend gespuis wat regelmatig in mijn ogen vliegt.
Geen dure aankoop en het is zelfs mogelijk om de glazen te verwisselen.
Maar hoe, dat is de vraag.
Er zit een klein boekje bij waar in 20 talen (jawel) wordt uitgelegd hoe de bril zich gedraagt bij de verschillende weersomstandigheden, maar verder... niets!
Het wereldwijde web brengt me ook niet verder en zelf proberen zie ik bij voorbaat al uitmonden in een catastrofe, als in: een bril in twee stukken. Ongetwijfeld valt dat niet onder de garantie.
Binnenkort toch maar eens contact opnemen met de plaatselijke winkel of een bericht richting hoofdkantoor.
22 jul 2017 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van freebird
freebird, man, 11 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende